Tjena!

Hej! Tänkte att det var dags att presentera mig själv. Jag heter Clara och är ordförande för den kristna skolgruppen på Broman! Jag går i samma klass som Magda och är alltså Natur 3:a, yes :D Jag har varit med i Ny Generation sen första året på gymnasiet och känner att det är roligt att vara med i en grupp som kan göra en stor skillnad på skolan.

Vi har precis haft julkonserter i dag och det var häftigt att lyfta fram jesubudskap i skolan, verkligen. Stort tack till musikteamet som medverkade i denna show!
Om det var någon som missade våra samlingstider som gärna vill komma så är det:

måndagar kl. 09.00, onsdagar kl. 14.00 i Andrummet vid norra entrén.

Alla är varmt välkomna!




Peace :)
/Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0