Onsdag

Hej. Jag som skriver nu heter Magda. Tilda har sagt åt mig att jag ska logga in här och berätta om mig, så då gör jag väl det då... Jag går trean på Natur och är en sån där som när jag inte är på skolan eller i kyrkan så springer jag i allmänhet över mina egna fötter... Jag vill helst göra allt samtidigt. När jag inte är på Broman så är jag i Svenska kyrkan i Delsbo eller i Missionskyrkan i Hudik. Annars är jag typ överallt och ingenstans.

Du får gärna "hugga tag" i mig om du undrar över något. Om du vill få tag i mig så leta efter något lila, det brukar funka. Jag är ganska lila av mig så.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Magda, va har du för färg på din tandborste?

2010-11-17 @ 21:48:57
URL: http://bibelord.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0