Nytt skolår

Hej alla!

Nu har det nya skolåret precis börjat. För mig är det sista året på Broman!
Under året kommer det att vara olika satsningar och träffar varje vecka. Men för att kunna göra olika satsningar måste vi ha några tider/vecka då vi kan ses och prata, planera och be. Jag har kollat lite på några scheman och det verkar inte bli lätt, men jag ska kolla lite till och prata med några så kommer det ut tider här på bloggen och i skolkorridorerna så snabbt som möjligt!

Jag hoppas att det är många som vill vara med på våra träffar, du är välkommen även om du inte är kristen. Kom och fråga oss saker om den kristna tron som du funderar på.

Ha det bra tills nästa gång vi ses eller hörs!

Kram Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0