Hej Hej Emma här!

Nu när alla tjejerna som går på skolan har persenterat sig tyckte jag att det va min tur...Jag heter Emma Gustavsson. Jag går inte på bromangymnasiet, utan ja jobbar i missionskyrkan här i Hudik som ungdomsledare. Så en del av mitt jobb är att stötta de här fantastiska tjejerna och alla som är med i kristna skolgruppen. Jag är några år äldre än tjejerna, men inte så jätte många, typ 5 år äldre, det borde betyda att ja ä typ 23år...Ser jätte mycket fram emot det här terminen med allt vad den innebär...Vi kommer till exempel ha en satsning på alla hjärtans dag, håll utkik!!!!!


               
                                                                          
                                 Jag & Matilda uppklädda till nyårsmidda

                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0